Известие

Collapse
No announcement yet.

За колко ви загряват двигателите- само за верижни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
    Колега, тъй като в 147-цата за съжаление нямам уред за следене на темп. на маслото кажи ми ориентировъчно при магистрално каране със 160-170км/ч до колко се сгрява въпросното масло? Много ми е любопитно
    Всичко зависи и от околната температура - вчера в голямата вода на магистралата с до 120-130км/ч макс, където по можеше да се кара без аквапланинг, маслото не премина 60 градуса. После като изсъхна магистралата след Пловдив, маслото стигна 90 при 15 градуса външна температура и скорост 140км/ч. Незнам дали уреда е верен, все пак, но при 160-170км/ч със сигурност ще мине 100 градуса маслото! Маслото е 10-w40.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #17
      за градско 15-20минути и е на малко под 90 градуса!това в топлото а зимата ще я видиме
      alfa romeo 155 1.8 twin spark

      Comment


      • #18
        дам днес в жегата - 100 градуса почти със 140км/ч закрепени


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #19
          След 140км обаче идва обратния ефект...Темп. на маслото почва да пада, защото се охлажда от студения въздух при тази скорост, а режима на двигател е мъничко само по тежък...

          Все пак аз колкото и да съм карал(бързо бавно, на ръчка) НИКОГА не съм стигал 100гр...Дори в най-големите жеги...предполагам има значение че съм 2.0 и с маслен радиатор ...
          Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
          exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
          ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
          ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
          by RUBIG service

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
            След 140км обаче идва обратния ефект...Темп. на маслото почва да пада, защото се охлажда от студения въздух при тази скорост, а режима на двигател е мъничко само по тежък...

            Все пак аз колкото и да съм карал(бързо бавно, на ръчка) НИКОГА не съм стигал 100гр...Дори в най-големите жеги...предполагам има значение че съм 2.0 и с маслен радиатор ...
            точно че масленият радиатор има маслен термостат и на 87 градуса е напълно отворен, затова над 90 градуса няма и да видиш, ако всичко е изправно по системата. Докато 1.8 няма маслен радиатор и пръскалки с масло под полите на буталата. Затова колкото повече я гоня - толкова повече загрява маслото и трябва да се внимава! Е за това само 2.0 мотора ме кефи повече, като изключим повечкото сила, естествено - можеш да си перкаш с 190-200км/ч и да не се притесняваш за мотора!
            Last edited by Furious 155; d.m.y г., 01:01.


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #21
              Новите ТС имат ли такъв маслен радиатор (съжалявам за тъпия въпрос )
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                Новите ТС имат ли такъв маслен радиатор (съжалявам за тъпия въпрос )
                на 155 с маслен радиатор знам само 2.0 8в и 2.5 в6 моторите. При 155 2.0 16в мисля няма такъв радиатор- там на новите ТС има една област на картера която се ползва за охлаждане на маслото и един топлобменник през който минава и масло и антифриз и така се охлажда маслото. Това знам аз!


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                  на 155 с маслен радиатор знам само 2.0 8в и 2.5 в6 моторите...
                  Не. Моята 1,8 има маслен радиатор. Май нямам термостат, защото много рядко - само при продължително бързо каране вдига около и над 80градуса.
                  166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение
                    Не. Моята 1,8 има маслен радиатор. Май нямам термостат, защото много рядко - само при продължително бързо каране вдига около и над 80градуса.
                    да и на 1,8 има, но е такава рядкост, че все едно няма


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #25
                      Опааа, тая тема съм я бил пуснал аз преди повече от година.
                      Тогава проблемът беше само в моята зелена тиква - колата си загряваше и си държеше температура по учебник. Лятото почна да загрява до над 100 градуса - оправихме втората степен на перката и заспа. По магистралата през август при каране със 160-190 км/ч държеше вертикално 90 градуса.
                      Сега пак се появи проблем - без климатик стига 94 градуса и включа перката, но като пусна климатика, за отрицателно време отива до предпоследната чертичка. Пак ще трябва да се прави, че да не стане беля като почнат жегите...
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #26
                        Мойта зимата сутрин като я запаля 5 мин.на място седи да обарне от бензин на газ то ес 35 градуса,а иначе като я карам кам 70градуса ся лятот из задрастванията качва кам 90 градуса ама иначе като я засила между 70 и 90 градуса сочи стрелката изван града сащо така на 70 градуса.90градуса много рядко минава,тряа да е много йего и да сам в много голямо задрастване.Оня ден на 170 км седи стрелката на чертичката между 50 и 90 градуса.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от jan Покажи съобщение
                          Мойта зимата сутрин като я запаля 5 мин.на място седи да обарне от бензин на газ то ес 35 градуса,а иначе като я карам кам 70градуса ся лятот из задрастванията качва кам 90 градуса ама иначе като я засила между 70 и 90 градуса сочи стрелката изван града сащо така на 70 градуса.90градуса много рядко минава,тряа да е много йего и да сам в много голямо задрастване.Оня ден на 170 км седи стрелката на чертичката между 50 и 90 градуса.
                          ти си за термостат....ама зимата ще го усетиш
                          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                          Опааа, тая тема съм я бил пуснал аз преди повече от година.
                          Тогава проблемът беше само в моята зелена тиква - колата си загряваше и си държеше температура по учебник. Лятото почна да загрява до над 100 градуса - оправихме втората степен на перката и заспа. По магистралата през август при каране със 160-190 км/ч държеше вертикално 90 градуса.
                          Сега пак се появи проблем - без климатик стига 94 градуса и включа перката, но като пусна климатика, за отрицателно време отива до предпоследната чертичка. Пак ще трябва да се прави, че да не стане беля като почнат жегите...
                          я кажи какво и прави на 2-рата степен???


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                            ти си за термостат....ама зимата ще го усетиш

                            я кажи какво и прави на 2-рата степен???
                            Сега виждам въпроса. Честно казано не помня, а и не я правих аз. Сега пък ново двайсе със загряването. На извънградско с климатик държи твърдо 90 градуса, но в града положението е същото - 94 без климатик и почти 110 като го включа. Ще пробвам с промивка на радиатора.
                            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                              Сега виждам въпроса. Честно казано не помня, а и не я правих аз. Сега пък ново двайсе със загряването. На извънградско с климатик държи твърдо 90 градуса, но в града положението е същото - 94 без климатик и почти 110 като го включа. Ще пробвам с промивка на радиатора.
                              а дали не е от датчика към стрелката - ако той си измисля стойностите....


                              Даването на газ, води до пристрастяване!
                              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                              Volvo V50 2.0D by RuBig

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                                Сега виждам въпроса. Честно казано не помня, а и не я правих аз. Сега пък ново двайсе със загряването. На извънградско с климатик държи твърдо 90 градуса, но в града положението е същото - 94 без климатик и почти 110 като го включа. Ще пробвам с промивка на радиатора.

                                Хеликоптера за водата - перката е пластмасова и се напуква на няколко места . В резултат превъртене в остта -няма циркулация на охл. течност - вдига температура. Около 60 лв е една нова помпа "Ментели"
                                Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                                Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                                Comment

                                Working...
                                X